Ο καιρός

Livescores


powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2014

Τα αυγά δεν ανεβάζουν την χοληστερίνη

Μύθος είναι ότι τα αυγά αυξάνουν τη χοληστερίνη, επιβεβαιώνει μία νέα μελέτη. Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σάρεϋ ανέλυσαν αρκετές μελέτες διατροφής και διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να τρώνε όσα αυγά θέλουν, δίχως να έχουν συνέπειες.

Όπως γράφουν ο καθηγητής Μπρους Γκρίφιν καιοι συνεργάτες του στην επιθεώρηση «NutritionBulletin» που εκδίδει το Βρετανικό Ίδρυμα Διατροφής (BNF), η κατανάλωση κορεσμένων λιπών, όπως αυτά που περιέχουν το κόκκινο κρεάς και τα προϊόντα του, είναι πολύ πιθανότερο να δημιουργήσει προβλήματα απ’ ό,τι η κατανάλωση αυγών.

Μολονότι όμως η ιατρική έρευνα έχει αποδείξει εδώ και χρόνια ότι τα αυγά δεν αυξάνουν την χοληστερόλη, ο περισσότερος κόσμος εξακολουθεί να τα αποφεύγει, προσθέτουν. Και αυτό, διότι έχουν επικρατήσει παλιές απόψεις, που βασίζονται σε παρωχημένα επιστημονικά στοιχεία, τα οποία πλέον έχουν ανατραπεί.
Αν και η αυξημένη χοληστερόλη αποτελεί την κύρια αιτία της καρδιοπάθειας, λιγότερο από το ένα τέταρτο από τη χοληστερόλη που υπάρχει στο σώμα μας προέρχεται από την τροφή μας.

Την υπόλοιπη την παράγει ο ίδιος ο οργανισμός, ενώ μπορεί να την επηρεάσουν άλλες συνήθειες όπως το κάπνισμα, τα περιττά κιλά και η καθιστική ζωή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα αυγά αποτελούν μια από τις πιο θρεπτικές τροφές και μπορούν να έχουν θέση σε μια προσεγμένη διατροφή, δίχως να υπάρχει αριθμητικός περιορισμός στην κατανάλωσή τους.

Το ίδιο το Βρετανικό Ίδρυμα Καρδιάς (BHF) ανακοίνωσε το 2007 ότι παύει να ισχύει η έως τότε σύστασή του να περιορίζεται η κατανάλωση αυγών σε 3 την εβδομάδα, καθώς πολλές μελέτες είχαν δείξει ότι είναι αβάσιμος ο ισχυρισμός ότι τα πολλά αυγά αυξάνουν την χοληστερόλη.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι η χοληστερόλη που περιέχουν τα αυγά είναι τόσο λίγη, ώστε είναι απίθανο να επηρεάσει ιδιαίτερα τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

Και συνιστούν σε όποιον θέλει να ρυθμίσει τη χοληστερόλη του, να μην ασχολείται με τα αυγά, αλλά να μειώσει τα κορεσμένα λίπη από τρόφιμα όπως το κόκκινο κρέας, τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, τα επεξεργασμένα κρέατα, τα τηγανητά φαγητά και τα κάθε είδους κέικ, μπισκότα, γλυκίσματα και παχυντικά εδέσματα.

Πηγή: tanea.gr

Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Η πιο εύκολη λύση για δροσερή αναπνοή όλη μέρα!

Ξεφύγατε λίγο με το σκόρδο και το κρεμμύδι στο τελευταίο σας γεύμα; Κανένα πρόβλημα! Υπάρχει ένας πολύ απλός και οικονομικός τρόπος να απαλλαγείτε από την κακοσμία του στόματος στο λεπτό – το μόνο που χρειάζεται είναι μια βόλτα μέχρι το... μανάβικο της γειτονιάς σας!
Μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of Food Science δείχνει ότι η κακοσμία έπειτα από την κατανάλωση του ωμού σκόρδου εξουδετερώνεται αποτελεσματικά χάρη στο μήλο.
Στο πλαίσιο της σχετικής δοκιμής, οι ερευνητές ζήτησαν από μια ομάδα εθελοντών να καταναλώσουν ωμό σκόρδο και στη συνέχεια τους έδωσαν να δοκιμάσουν μένταπράσινο τσάιχυμό λεμονιούμαϊντανό ή μήλο ώστε να διαπιστώσουν ποιο απ' όλα καταπολεμά καλύτερα την άσχημη μυρωδιά.
Όλα τα παραπάνω φάνηκε να εξουδετερώνουν ως ένα βαθμό την κακοσμία του στόματος, καθώς περιέχουν πολυφαινόλες. Παλαιότερες μελέτες έχουν καταδείξει ότι αυτά τα φυτικά συστατικά διασπούν τις ουσίες του σκόρδου που κάνουν την ανάσα να μυρίζει. Το μήλο όμως ήταν αυτό που ξεχώρισε για την αποτελεσματικότητά του.


Πηγή: http://www.onmed.gr

Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Τα 4 ποτά που θα καθαρίσουν τα νεφρά σας!

Εάν θέλετε να αποφύγετε τη νεφρολιθίαση – κοινώς τις πέτρες στα νεφρά – και να κρατήσετε τα..
πολυτιμότερα «φίλτρα» του οργανισμού σας σε άριστη κατάσταση πρέπει να καταναλώνετε αρκετά υγρά.
Είναι γνωστό πως πρέπει να πίνουμε πολύ νερό ώστε τα νεφρά να μπορούν να απομακρύνουν αποτελεσματικά τις τοξίνες και άλλα περιττά υπολείμματα μέσω των ούρων.
Δείτε όμως τι άλλο πρέπει να πίνετε για να κρατήσετε τα νεφρά σας υγιή.
1. Κρασί
Λίγο κρασί είναι ευεργετικό για τα νεφρά και προστατεύει την καρδιά σε ασθενείς που ήδη πάσχουν από νεφροπάθεια, σύμφωνα με ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο. Οι αναλύσεις τους έδειξαν ότι μισό έως ένα ποτήρι κρασί συσχετίζεται με 37% μικρότερο κίνδυνο χρόνιας νεφροπάθειας, σε σύγκριση με άτομα που δεν πίνουν καθόλου κρασί. Από τους συμμετέχοντες που αντιμετώπιζαν χρόνιο πρόβλημα στα νεφρά, όσοι έπιναν λίγο κρασί καθημερινά είχαν κατά 29% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν πρόβλημα στην καρδιά.
2. Χυμός κράνμπερι
Το κράνμπερι προστατεύει τόσο τα νεφρά όσο και το ουροποιητικό σύστημα, καθώς περιέχει ένα πολύτιμο συστατικό που εμποδίζει το βακτήριο Εσερίχια κόλι να προσκολλάται στα τοιχώματα του ουροποιητικού. Το βακτήριο αυτό ευθύνεται για το 80-90% όλων των περιστατικών ουρολοίμωξης. Η ουρολοίμωξη εμφανίζεται όταν τα βακτήρια εισβάλλουν στο ουροποιητικό και πολλαπλασιάζονται, με αποτέλεσμα το οίδημα και το πόνο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η λοίμωξη περιορίζεται στην ουροδόχο κύστη, εάν όμως δεν αντιμετωπιστεί άμεσα μπορεί να εξαπλωθεί στα νεφρά και να προκαλέσει σοβαρότερης μορφής λοίμωξη (πυελονεφρίτιδα).
3. Χυμός από εσπεριδοειδή
Προτιμήστε τη λεμονάδα και το χυμό από λάιμ, καθώς περιέχουν περισσότερα υποπροϊόντα των νιτρικών οξέων. Οι ουσίες αυτές συμβάλλουν σημαντικά στην πρόληψη της νεφρολιθίασης. Ο χυμός θα πρέπει να είναι βέβαια φυσικός και να μην περιέχει πρόσθετη ζάχαρη – η οποία συμβάλλει στην εμφάνιση άμμου ή πέτρας στα νεφρά. Τα νιτρικά οξέα αποτρέπουν τη συνένωση του ασβεστίου με άλλα μεταλλικά στοιχεία, μια διαδικασία που οδηγεί κανονικά στο σχηματισμό κρυστάλλων στα νεφρά.
Πηγή: onmed.gr